miercuri, 2 februarie 2011

Într-un cuget

     Noi, femeile bisericii, împărtăşisem pur şi simplu metoda pe care Dumnezeu ne-o dăruise în Biblie, metoda rugăciunii într-un singur cuget în grupuri mici. Cum se poate realiza acest lucru? Simplu, rugându-te pentru un singur subiect o dată, o persoană se roagă cu voce tare, în timp ce celelalte se roagă în tăcere pentru acelaşi subiect. În acest mod, toată lumea se roagă, într-un cuget, fără a planifica pe alţii în prealabil.
     Ai fost vreodată într-un grup în care cineva rostea o rugăciune foarte lungă? Şi te-ai trezit cumva că nu te rogi  împreună cu acea persoană? În schimb, te gândeai la toate lucrurile pe care le vei rosti în rugăciune când îţi va veni rândul? Mie mi s-a întâmplat şi gândurile mele erau: ''Doamne, acum adu-mi aminte. ...Oh, nu vreau să uit acel lucru. ...Ah, asta e o cerere bună. ...Doamne, mulţumesc că mi-ai amintit şi de-asta.'' Apoi încercam să număr subiectele pe degete. După aceea, mă gândeam la introducerea pe care am s-o fac sau care ar trebui să fie concluzia. În timp ce altcineva se ruga, eu îmi planificam din timp propria rugăciune lungă, în loc să mă rog încet pentru acelaşi subiect pentru care se ruga cu voce tare cealaltă persoană. Nu asta înseamnă rugăciune într-un cuget.
     Vedeţi dacă fiecare grup se roagă într-un cuget cu persoana care rosteşte rugăciunea cu voce tare, numărul total al rugăciunilor care se înalţă către cer se înmulţeşte odată cu numărul celor care se roagă în tăcere. Cât de mare este puterea rugăciunii atunci când toţi participanţii se roagă în tăcere. Cât de mare este puterea rugăciunii atunci când toţi participanţii se roagă într-un singur cuget.

                                                                     Evelin Christenson – ‘’Ce se întâmplă când femeile se roagă’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu